Sunday

Khas Untuk Yg Satu Maha Karya Cinta!

Begitu Berat Melangkah

Melihat Kau Bersamanya

Adakah Aku Yang Salah Atau Hanya Helah Saja

Ku Masih Mencintai Diri Kamu
Bila Kau Menjauh
Ku Rindu

Biarpun Kau Tidak Mahu
Menerima Kasih Daku
Ku Kan Setia Bersama Mu
Sehingga Ke Akhir Waktu

Ku Masih Menyayangi Diri Kamu
Bila Kau Berlalu
Ku Rindu ..

Kau Bagaikan Udara
Yang Membantu Aku Untuk Terus Hidup Diatas Dunia
Tanpa Mu Ku Lemah
Pasti Aku Tak Berdaya
Kerna Kau Maha Karya Cinta

Kau Takkan Dapat Aku Lupakan
Kerna Kaulah Punca Cinta Kita
Mengajarkan Aku Erti Bahagia
Kembalilah Semula...

Terimalah Pesan Daku Yang Akan Terus Menunggu …

2 comments:

Anonymous said...

hahaa aisey rugi tol xikot ang g dinner smlm..
siti ckp ang nyanyi maharya cinta, 6 buah lagu hampeh da lame kenal ang pon tatau ang pandai naynyi..senyap2 jer,ang da byk brubah ish2 musti krn dia..
ang penuh ngn misteri la..susah nk ramal ang
u rockk fox...jgn pasan ang faizal la,nidji la,rangga lar,letto la hoho..

muSHANG said...

ceh rahsia lar..low profile hee..
xla meka semua cam sy lar hikhik...

Post a Comment

muSHANG きつね © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute